יום שלישי, 1 בפברואר 2022

כיסוי ל Galaxy S22 Ultra עם חלון הגנה

  DEFENDER SERISE: תואם לסמסונג גלקסי s22 ultra 5G בלבד (מהדורה 2022)

לא צריך יותר לדאוג מפגיעה בעדשה הענקית: נרתיק Doxlion s22 ultra עבור Samsung galaxy s22 ultra מצויד במיוחד בכיסוי מצלמה שננעל במקומו פתוח וסגור. שחרר את החרדה שלך לשבור את המצלמה, בינתיים, שומר על המצלמה נקייה ונטולת אבק.

שמור את ה-Samsung Galaxy S22 Ultra שלך מטיפות לא זהירות: הוא הרים שפתיים בגובה 1.5 מ"מ כדי לשמור על המסך בטוח מפני השטח. פגושי הגומי הגמישים ב-4 פינות סופגים ומפזרים ביעילות פגיעות מזעזעות. מתן הגנה מלאה לטלפון שלך. חיתוכים מדויקים, כפתורים מגיבים וצלילים נקיים יוצאים בחשבון בקפידה.

הפסיקו להוסיף את הסיכוי לשבור את הטלפון שלכם ממארז חלקלק: נרתיק Doxlion s22 ultra מקופל למטה בצדדים ובגב לאחיזה קלה יותר. רכסים לאורך הצדדים והגב מספקים אחיזה מצוינת, שהיא יציבה על הידיים, מה שהופך את התיק הזה לבלוט ממקרים חלקלקים אחרים. מארז DENFENDER של Doslion מעוצב עם תחושת אחיזה מצוינת אך עמיד ללא יציבות מבלי לוותר על היופי הרצוי.

אל תגדיל את הטלפונים הסלולריים הגדולים עוד יותר: עבר מאות שיפורי עיקולים, נרתיק s22 ultra מבית Doxlion מוסיף את הגודל והמשקל המינימליים לטלפון, מגן על כל האזורים הדרושים מבלי להוסיף נפח. איזון מושלם בין מספיק הגנה לטלפון שלך ועדיין ידידותי לכיס.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה