יום ראשון, 6 בפברואר 2022

כיסוי לגלקסי S22 עם טבעת



מגנט מובנה מאפשר לך להשתמש במחזיקי מכוניות מגנטיים, ללא צורך להסיר את המארז משוך את הטבעת החוצה וקבל מעמד צפייה שימושי לצפייה נוחה בתוכניות האהובות עליך

מארז דו שכבות מגן מפני בליטות, שריטות וטיפות

עשוי מחומר קל משקל חזק ועמיד להגנה לאורך זמן

עיצוב התאמה מרקם אינו מוסיף נפח נוסף ומתאים בצורה מושלמת לכיס שלך

תיאור

נוח ככל שהוא מסוגנן, כיסוי הטבעת המגנטית של Olixar מוסיף מגע מגן לחלק החיצוני של הטלפון שלך. עם טבעת מאחור, אתה יכול לצפות בסרטים דיבורית בסמסונג גלקסי S22 שלך בזווית צפייה נוחה.


מגנט מובנה מאפשר לך להשתמש במחזיקי רכב מגנטיים, ללא צורך להסיר את המארז

המארז הקשיח הזה כולל מגנט מובנה, המאפשר לך להשתמש במחזיקי טלפון ורכב מגנטיים - ללא צורך להסיר את המארז! זה הופך את טעינת הטלפון שלך תוך כדי תנועה קלה ונוחה.


לולאת אצבע להגנה נוספת - ביותר ממובן אחד

המארז הזה, לא רק מציע עיצוב קשיח ומונע החלקה בשל הגימור המרקם, אלא גם כולל 'טבעת' שימושית מובנית בתיק. לולאת טבעת זו מתקפלת שטוחה ומחוץ לעין אם אינך רוצה או זקוק לה. אבל אם כן, פשוט משוך את הלולאה החוצה, החליק את האצבע ותהיה לך אחיזה בטוחה במיוחד בטלפון שלך. זה לא רק חשוב במובן שלא תפיל את הטלפון שלך בשום פנים ואופן, אלא גם במובן שאי אפשר לחטוף את ה- Samsung Galaxy S22 שלך מהיד. אז, אבטחה מפני נזק ואבטחה מפני גניבה - זה היופי של תיק 


מארז דו שכבות מגן מפני בליטות, שריטות וטיפות

נרתיק מגן זה תוכנן לבעלי אורח חיים פעיל. הוא מספק בלימת זעזועים ופגיעות נהדרת הודות לפולימר TPU קל המשקל שלו עם שלד קשיח הממוקם במדויק להגנה נוספת. העיצוב של השלד החיצוני משתרע החוצה כדי להגן על חלקים פגיעים של Samsung Galaxy S22 שלך כמו הפינות והצדדים.


עיצוב מרקם אינו מוסיף נפח נוסף ומתאים בצורה מושלמת לכיס שלך

נרתיק טבעת Armourdillo זה מבית Olixar כולל עיצוב פשוט אך מסוגנן, המבטיח את ה-Samsung Galaxy S22 שלך ימשיך להיראות מדהים תוך כדי הגנה. עמיד ועמיד לאורך זמן, המארז עובר בצורה מסודרת סביב הקצוות של ה-Samsung Galaxy S22 שלך כדי לספק הגנה מעולה לצדדים, כמו גם שפה מוגבהת ששומרת מפני נזק כאשר מניחים אותו עם הפנים כלפי מטה על משטח שטוח. החלק האחורי של הסמארטפון החדש שלך מוגן גם מפני שריטות, התזות וכל חבטות ושריטות אחרות. זה שומר על מראה ה-Samsung Galaxy S22 שלך רענן בדיוק כמו בפעם הראשונה שהוצאת אותו מהקופסה.


חתכים עבור היציאות והתכונות העיקריות של הטלפון; השתמש במכשיר שלך בקלות

כיסוי זה עוצב במיוחד עבור ה-Samsung Galaxy S22 ויש לו גזירות ליציאות ותכונות עיקריות של הטלפון החכם כגון המצלמות עם הפלאש. כפתורי ההפעלה והווליום מכוסים, אך נשארים פונקציונליים כשהם עטופים כדי להעניק הגנה ללא תחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה