יום שלישי, 15 בפברואר 2022

מגן עדשה לגלקסי s22 אולטרה

 




מגן עדשת מצלמה של Milomdoi 4pcs 9H מחוסמת זכוכית תואמת רק ל-Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 6.8 אינץ', לא תואם לכל דגמים אחרים, אנא בדוק את דגם הטלפון שלך לפני הרכישה. גם אם אין לך ניסיון בהתקנה, תוכל לסיים את ההתקנה בקלות. אם נתקלתם בקושי כלשהו בתהליך ההתקנה, אנא צפו בסרטון ההתקנה שלנו, תוכלו ליצור איתנו קשר, נשמח לעזור לכם.

הגנת כיסוי מסביב: חיתוך הלייזר המדויק יכול לכסות את כל אזור עדשת המצלמה בצורה מושלמת. זכוכית מחוסמת עם קשיות גבוהה עד 9H יכולה להגן על המסך שלך מפני שריטות, שחיקה ופגיעות. השכבה האולופובית מונעת אבק וטביעות אצבע, מה שיכול לשמור על עדשת הטלפון שלך נקייה ויפה לאורך כל היום.

פלאש אמיתי ללא הפרעות: מגן עדשות מצלמה זה מעוצב באופן בלעדי ומקצועי ומורכב משני חלקים: אקריליק וזכוכית. המודול האקרילי כולו עשוי מחומר שחור מיוחד נגד חשיפה, שמודד את החלק התחתון כדי למנוע את הסנוור הנגרם מצילום פלאש ויכול להציג באמת את הרזולוציה הגבוהה המקורית של תמונות וסרטונים. יחד עם זאת לזכוכית ההיקפית יש שקיפות של 99.99%, מה שמעניק לך חווית תמונה ווידאו ברורה במיוחד.

ספיגה חזקה: סרט ההגנה על עדשות המצלמה משתמש בטכנולוגיית הספיחה האוטומטית הננו סטטית העדכנית ביותר, שהיא מאוד דביקה ולא קלה ליפול ממנה. בין אם אתה בתמונה, ובין אם אתה מוסר מהכיסים והתיקים, ניתן להיספג באופן עקבי במצלמה. אין צורך לדאוג שזה יעבור, נותן לך חוויה מרגיעה, ללא דאגות במשך כל היום.

ידידותי למארז: מגן עדשות מצלמה זה כולל עיצוב קצה פתוח המאפשר לך להשתמש כמעט בכל סוג של תיק. אז אתה יכול לשים את נרתיק הטלפון שלך בביטחון רב מבלי להיות מושפע, מגן עדשות המצלמה הזה מושלם עבור Galaxy S22 Ultra 5G.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה