יום רביעי, 15 באוגוסט 2018

כיסויים לסמסונג גלקסי נוט 9

חדש חדש חדש כיסוי לגלקסי נוט 9 המלאי הגדול ביותר בישראל להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו ישירות לאתר אייפון קאבר IPHONECOVER.CO.IL 




















סמסונג הודיעה על הטלפון החכם Galaxy Note 9 באירוע ב -9 באוגוסט. המכשיר החדש מצטרף לגלקסי S9 ו- S9 + בקו החברה 2018 של טלפונים חכמים של הדגל, והוסיף S Pen למסיבה.

זהו מכשיר נראה נהדר, כי מחדד את העיצוב של הערה 8, ממשיך עם גוף זכוכית פרמיה עם הליבה מתכת אבל מיקומו מחדש את חיישן טביעת האצבע מתחת להסדר מצלמה כפולה.

למרבה הצער, יופי לא אומר שבירה אם ואם אתה רוצה לשמור את ההערה 9 נראה טוב כמו חדש, אתה כנראה צריך לשקול מקרה. הנה כמה אם את הטוב ביותר שמצאנו עד כה, אבל להמשיך לבדוק שוב כפי שנוסיף יותר כפי שאנו מוצאים אותם.

Samsung Galaxy הערה 9 מפרט, תאריך שחרור ותכונות
Samsung Galaxy הערה 9 סקירה ראשונית
סמסונג
באופן לא מפתיע, סמסונג מציעה מקרים רשמיים משלה עבור הערה גלקסי 9, בדיוק כמו Apple עושה עבור המכשירים שלה. ישנם שישה לבחירה, מתוך כיסוי להציג LED, כדי כיסוי ארנק עור.

SAMSUNG
Best Samsung Galaxy הערה 9 מקרים תמונה 3
נקה הצג כיסוי עומד
הכיסוי הנייח של Clear View מציע הגנה כוללת עבור ה- Galaxy Note 9, תוך הכפלה במעמד. יש לו שלוש זוויות אופטימלי כך שתוכל לבחור את המיקום הנכון, אם אתה לוקח selfie או צפייה בסרט. תוכל גם לקבל שיחות ולבדוק הודעות מבלי לפתוח את המכסה. זה בא שחור, חום, כחול ויולט צבע אפשרויות.

הערה הערה 9 ברור צפה כיסוי עומד: לראות את זה על סמסונג בריטניה
SAMSUNG
הטוב ביותר Samsung Galaxy הערה 9 מקרים image 4
כיסוי תצוגת LED
כיסוי הצג LED של Samsung דומה לאפשרות Clear View לעיל, המציג מידע נבחר ללא צורך לפתוח את המקרה. מידע מוצג באמצעות נוריות ואתה יכול להתאים אישית את זה עם כמה סמלים כיף. כמו כיסוי Clear View, זה גם מציע הגנה כל עגול ויש לו גם מחזיק כרטיס בפנים. כיסוי LED View זמין גם שחור, חום, כחול ויולט צבע אפשרויות.

הערה: הערה: הערה: ראה את זה על סמסונג בריטניה
SAMSUNG
Best Samsung Galaxy הערה 9 מקרים image 5
ארנק עור כיסוי
ארנק עור ארנק יש עשה עם עור אמיתי איטלקית עגל והוא כולל בטנה microfibre כדי להגן על ההערה שלך 9. יש כיס פנימי בתוך הכיס ואת עור ארנק כיסוי מגיע שחור, חום ואפשרויות צבע אדום.

Galaxy Note 9 ארנק עור כיסוי: לראות את זה על סמסונג בריטניה
SAMSUNG
הטוב ביותר Samsung Galaxy הערה 9 תיקים תמונה 6
מגן עמיד עומד
כיסוי מגן עומד כבר נבדק ירידה להציע הגנה כיתה צבאית. יש את הבעיטה להחזיק את ההערה 9 בזווית צפייה נוחה, מבלי לחסום את אינפיניטי לתצוגה, ואתה עדיין יכול להשתמש מטען אלחוטי. זה בא שחור צבע כסף אפשרויות.

הערה גלקסי 9 מגן עמיד עומד: לראות את זה על סמסונג בריטניה
SAMSUNG
Best Samsung Galaxy Note 9 תיקים תמונה 7
כיסוי מגע רך
כיסוי מגע רך נועד להוסיף תחושה רכה ואחיזה נוחה הערה שלך 9. החומר רך מספק הגנה מפני דופק ושריטות בעוד הציפוי microfibre נועד לסייע במניעת בלאי. זה בא שחור, כחול, לבן צבע ויולט אפשרויות.

הערה גלקסי 9 Soft Touch Cover: לראות את זה על סמסונג בריטניה
SAMSUNG
Best Samsung Galaxy נוט  9 מקרים תמונה 2
כיסוי נקה הכל על המציע הגנה ללא כיסוי יותר מדי של עיצוב הערה גלקסי 9. כיסוי של שקוף Clear ו רזה פרופיל להוסיף הגנה תוך שמירה על הסגנון שלה, ומאפשר לך לראות את זה מדהים לסיים מתכת מתכתי (אם אתה בר מזל מספיק כדי להיות במדינה שמקבל את המודל).

נוט גלקסי 9 כיסוי ברור: לראות את זה על סמסונג בריטניה
נְקוּדָה
Best Samsung Galaxy Note 9 תיקים תמונה 8
נְקוּדָה
Speck מציעה כמה גלקסי הערה 9 מקרים, אחד מהם הוא במקרה Grip Presidio. הוא כולל פגז פוליקרבונט יצוק יחד עם זעזועים הלם גומי Impactium וזה יגן מפני טיפות של 10 מטר. יש לוח מורם מסביב לתצוגה ויש רכסים זווית על הגב לאחיזה ללא להחליק.

הערה גלקסי 9 Speck Presidio מקרה: לראות את זה על בריטניה Speck
Spigen
Spigen מציע כמה מקרים שונים עבור הערה 9, כולל אפשרות סלעי עם ספיגת זעזועים אפשרות slimmer עבור מראה את העיצוב של הטלפון.

AMAZON בריטניה
הטוב ביותר Samsung Galaxy Note 9 תיקים תמונה 9
קריסטל נוזלי
במקרה קריסטל נוזלי מ Spigen תכונות cutouts מדויק לחצני מישוש, תוך גם מציע שקוף בחזרה כך הערה 9 של העיצוב ניתן לראות. זה עשוי מחומרים קלים וגמישים והוא מגיע קריסטל ברור בלבד.

הערה גלקסי 9 Spigen נוזל קריסטל מקרה: לראות את זה על אמזון בריטניה
AMAZON בריטניה
Best Samsung Galaxy הערה 9 תמונות תמונה 10
שריון קשוח
במקרה שריון קשה של Spigen מציעה שכבת הגנה כפולה והוא עשוי מגוף TPU עם פוליקרבונט בחזרה. זה גם תכונות cutouts מדויק כמו אופציה קריסטל נוזלי אבל זה גם מציע הסמכה צבאי בכיתה עם טכנולוגיית כרית אוויר בכל הפינות.

הערה גלקסי 9 Spigen מקרה שריון קשה: לראות את זה על אמזון בריטניה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה