יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

מגנים לגלקסי נוט 9 OTTERBOX

חדש חדש כיסויים לגלקסי נוט 9 מסדרת אוטרבוקס להשיג באתר אייפון קאבר כיסוי לגלקסי נוט 9 אוטרבוקס דיפנדר כיסוי לנוט 9 אוטרבוקס סימטרי ןעוד להשיג באתר 

IPHONECOVER.CO.IL











עוד גלקסי אהבה Samsung Galaxy הערה
אוגוסט 9, 2018 עודכן אוגוסט 9, 2018

- מ מלוטש ומסוגננת כדי מחוספס מחוספס, כיסוי Galaxy Note 9 עם מערך של עיצובים במקרה לכל סגנון חיים. OtterBox, את מספר 1 מוכר מקרה חכם, מכריזה על מערך מלא של המקרים מגן Note9, זמין כעת

OtterBox כיסוי לגלקסי נוט 9 מציעה בגאווה מערך חזק שלה עבור Note9 עם סדרה סימטריה, סדרה Defender, Commuter סדרה ו אלפא זכוכית שומרי מסך. OtterBox מראה את האהבה על ידי הצעת מגוון רחב יותר של צבעים וגרפיקה על מכשירי סמסונג יותר מאי פעם.

"אנו ממשיכים לקבל בקשות מבעלי גלקסי ייעודיים כדי ליצור עוד תיקים למכשירי סמסונג", אמר מנכ"ל OtterBox, ג'ים פארק. "אנחנו כאן כדי לומר 'אנו שומעים אותך' ומציעים יותר מקרים ב- Note9 ממכשירים קודמים".

אופנתי, כיף ורזה, סימטריה סדרה זמין באפשרויות צבע ברור, גרפי מוצק. עיצוב אחד חתיכת קל להחליק לסירוגין פנימה והחוצה של הכיסים. בעוד מסוגנן, סדרת סימטריה עדיין שומר Note9 בטוח מפני כל יום טיפות ומכשולים עם הגנה OtterBox מהימן.

שמור הרפתקאות עם סדרה Defender, שמציעות עיצוב ללא מסך. היציאה מכסה לשמור על עפר מתוך יציאות בעוד שני שכבת הבנייה שומר Note9 בטוח מפני טיפות ומכשולים. Defender Series מאפשרת גישה מלאה למסך המגע והוא תואם ל- Alpha Glass.

עבור החיים ב- the-go, Commuter סדרה מוכנה להגן Note9. זה מקרה כיס ידידותי יש שתי שכבות של הגנה עם שקע סופג זעזוע המסייע לשמור על אבק מתוך יציאות וקליפה חיצונית קשה כדי להישמר מפני בליטות.

ניפוץ עמיד בפני שריטה הוכחה אלפא זכוכית לוקח את הדאגה מתוך הטלת Note9 בתרמיל או ארנק. אלפא זכוכית תכונות הטכנולוגיה תגובתי לשמור על רגישות מסך מגע והוא תואם את כל סדרת מקרה OtterBox.

סדרת סימטריה, סדרה Defender ו Commuter סדרה זמינים כעת אלפא זכוכית באים בקרוב. לקבלת מידע נוסף, בקר בכתובת otterbox.com.

אודות OtterBox:


OtterBox מייצרת מוצרים מודגשים המספקים ביטחון ואמון בכל רדיפה. מ התחלות צנועה עם drybox ב Fort Collins, קולו, מוסך, OtterBox יש מושחז ומינוף המומחיות שלה בייצור ועיצוב להיות מס '1-נמכר מקרה חכם בארה"ב 1 ומובילה מוצרי סלעי חוצות מחוספס .

במרכז כל חדשנות OtterBox היא מטרה עמוקה יותר להשפיע על שינוי חיובי, מתמשך. בשיתוף עם קרן OtterCares, OtterBox גדל לתת בחזרה על ידי ילדים מעוררי השראה לשנות את העולם באמצעות יזמות ופילנתרופיה. כדי ללמוד עוד על המשימה הזו, בקר בכתובת otterbox.com/givingback.
018

© 2018 Otter Products, LLC. כל הזכויות שמורות. השם OtterBox והסימנים המסחריים של OtterBox הם רכושם של מוצרי Otter, LLC, הרשומים בארה"ב ובמדינות אחרות. כל שאר הסימנים המסחריים הם רכושם של בעליהם בהתאמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה