יום רביעי, 19 בפברואר 2014

מגן מסך לגלקסי 5 מזכוכית

מגן מסך מזכוכית מחוסמת לגלקסי 5.



כפי שקיים כיסוי לגלקסי 5 ומומלץ בחום להשתמש בו תמיד, חשוב יותר הוא מגן המסך לגלקסי 5. בעוד כיסוילנקסוס 5 יכול להגן על המכשיר בזמן נפילה או חבטה, תפקידו של מגן המסך לגלקסי 5 לשמור על המסך העדין של המכשיר מפני שריטות או דקירות בחפצים חדים, הפוגמים בחווית השימוש במכשיר. אין ספק, זכוכיות הצגים של מכשירי הסמארטפונים הפכו לקשיחות יותר ויותר, אך עדיין אנו נדרשים להגן על המסך של הגלקסי 5 מפני מפתחות בכיס או מטבעוטת סוררים. בנוסף, אויב ידוע של מסכים הוא פני שולחן עליו מונח המכשיר ונגרר מצד לצד.
מגן מסך לגלקסי 5 הוא בד"כ קלף דקיק של חומר פלסטי (בד"כ PET) אשר נצמד למסך של הגלקסי 5 ע"י חשמל סטטי בלבד, ללא דבק. השימוש במגן מסך לגלקסי 5 מאפשר לנו לחיות בלב שקט וללא דאגות לגבי שריטת המכשיר, ומצד שני מגן מסך לגלקסי 5 בהדבקה נכונה אינו נראה כמעט ואינו פוגע בחדות התמונה של המסך או ביכולות הטאץ' של הגלקסי 5.

רוב מגני המסך לגלקסי 5 עשויים כאמור מחומר פלסטי בשם PET. הוא שקוף לחלוטין. מאידך, יש אנשים אשר יעדיפו מגן מסך לגלקסי 5 שלהם מסוג מט, אשר אינו מאפשר את השתקפות השמש במסך ומאפשר לעבוד עם הגלקסי 5 גם באור יום מלא אל מוש השמש. חסרונו של מגן מסך לגלקסי 5 מט הוא שהוא מוריד את חדות התמונה ומשטח את הצבעים החיים המאפיינים את התצוגה האיכותית של הגלקסי 5. ההעדפה במגן המסך לגלקסי 5 תלויה בבעל המכשיר בלבד, מכיוון ששני מגני המסך לגלקסי 5, הרגיל והמט, קלים להתקנה ולהסרה, ושניהם זולים ונוחים לשימוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה